ANDA SERING DIGANGGU? 

HATI SELALU GELISAH? 

SUKAR NAK BERIBADAH?



Jika anda mengalami masalah tersebut, RAWATLAH DENGAN SEGERA kerana ianya adalah permulaan kepada MASALAH LEBIH BESAR !!!


Sila Baca Artikel Dibawah Ini Dengan Teliti.. !


MEMPERKENALKAN...

AROMATERAPI BIDARA SYIFA CHERIA, IKHTIAR PENAWAR SIHIR / SANTAU / SAKA / GANGGUAN JIN.

Produk MUSLIM yang MESTI dimiliki oleh seisi keluarga kini dipasarkan... 

Dapatkan segera PENAWAR ROHANI dan JASMANI anda. 

InsyaAllah ...

Apa MANFAAT & KELEBIHAN Daun Bidara ?

 Ianya Tertulis Dalam Al-Quran

✓ Daun Bidara Boleh Di Ruqyah

 Pencuci Wanita

 Alergik Kepada Makhluk Halus / Jin

 Merawat Sihir / Santau / Saka / Gangguan Jin



HADIS TENTANG DAUN BIDARA!

Daun bidara ada dinyatakan oleh Nabi s.a.w di dalam yang mana daun bidara ini mempunyai KHASIAT yang menaikkan aura kesegaran serta haruman tubuh badan melalui kaedah mandian. Berikut merupakan beberapa hadis menyebut tentang pengunaan daun bidara di dalam mandian.

HADIS PERTAMA
Ketika orang KAFIR MASUK ISLAM. Terdapat dalam hadits dari Qois bin ‘Ashim radhiyallahu ‘anhu, أَنَّهُ أَسْلَمَ فَأَمَرَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ يَغْتَسِلَ بِمَاءٍ وَسِدْرٍ
“Beliau masuk Islam, lantas Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam memerintahkannya untuk mandi dengan air dan daun sidr (daun bidara).” (HR. An Nasai no. 188, At Tirmidzi no. 605, Ahmad 5/61. Syaikh Al Albani mengatakan bahwa hadits ini shahih..
HADIS KEDUA
MEMANDIKAN SI MAYAT bagi tujuan mengharumkan jenazah. Nabi shallallahu ‘alaihi wa sallam pernah memerintahkan kpd Ummu ‘Athiyah dan kepada para wanita yang melayat untuk memandikan anaknya, اغْسِلْنَهَا ثَلاَثًا أَوْ خَمْسًا أَوْ أَكْثَرَ مَنْ ذَلِكَ إِنْ رَأَيْتُنَّ ذَلِكَ بِمَاءٍ وَسِدْرٍ
“Mandikanlah dengan mengguyurkan air yang dicampur dengan daun bidara tiga kali, lima kali atau lebih dari itu jika kalian anggap perlu dan jadikanlah yang terakhirnya dengan kafur barus (wewangian).” (HR. Bukhari no. 1253 dan Muslim no. 939)..
HADIS KETIGA
Mandi Wanita HAIDH. “Dari Aisyah radhiallahu 'anha bahwa “Asma' bertanya kepada Nabi shallallahu 'alaihi wa sallam tentang mandi wanita haidh. Maka beliau bersabda, "Salah seorang dari kalian hendaklah mengambil air dan daun bidara, lalu engkau bersuci, lalu membaguskan bersucinya...."(HR. Bukhari no. 314 dan Muslim no. 332)..
HADIS KEEMPAT
Digunakan untuk mandian bagi MENGUSIR JIN yang masuk ke dalam tubuh akibat disihir.

Ibnu Katsir saat menafsirkan surah al-Baqarah, ayat 102 yang bercerita mengenai fitnah syaitan kepada Nabi Sulaiman. Di dalam penceritaan yg panjang itu Syeikh Al Qurtubi menceritakan daripada seorang ulamak yg bernama Wahab bin Munabid iaitu cara untuk mengubati Sihir : “ Di ambil 7 helai daun bidara ditumbuk halus lantas digabungkan air serta dibacakan Ayat Kursi serta di beri minum pada orang yang terserang sihir tiga kali teguk serta baki airnya diguna untuk mandi, Insya Allah bakal hilang sihirnya”.

“Dan diprioritaskan membaca Qul A’uzubil Falak, Qul A’uzubirabinnas juga ditambah Ayat Kursi kerana ayat-ayat itu bisa mengusir Syaitan. ”
(Tafsir Ibn Katsir Jilid Satu Terjemahan Singkat Halaman 171)
(Tafsirul QuranilAzim Juz : 1 halaman 372).

Kenapa anda MESTI PILIH Pati Bidara dan Gel Mandian Bidara Syifa?

Ianya sesuai untuk kegunaan harian

✓ Boleh digunakan oleh semua peringkat umur

Didatangkan dengan haruman dan rasa yang menyegarkan

Mudah dibawa kemana-mana sahaja seperti "Pati Bidara Syifa"

 Produk Muslim suci dan bermutu


 Dikilangkan oleh kilang yang bertaraf GMP


 Mendapat kelulusan KKM : NOT160502647K

 Tanpa Paraben dan tanpa SLS


Memudahkan masyarakat dengan ikhtiar perubatan Islam melalui gel mandian daun bidara.

Sesuai digunakan untuk mereka yang mengalami masalah GANGGUAN MAKHLUK HALUS seperti jin saka, jin sihir, jin asyik, dan lain-lain.


Juga boleh digunakan untuk MEMBERSIHKAN RUMAH dari dalam !. Boleh digunakan ke atas BAYI KERAP MENANGIS (sawan tangis), dan Mustajab untuk atasi MASALAH PENYAKIT KULIT.

TERBAIK!!! Bagaimana Untuk SEGERA Memiliki Gel Mandian Bidara Syifa?


Ini merupakan pelaburan bermakna buat anda dan bukan sekadar hanya membeli produk. Apa yang penting kesihatan Jasmani dan Rohani anda Sekeluarga !!

Tunggu Dulu !!!

Sebelum anda membuat keputusan untuk membeli, Baca Tawaran Kami Ini Dahulu..



"Jaminan Wang 100% Dikembalikan Jika Barang Yang Anda Order Tidak Sampai Di Tangan Anda !!"


Tidak sabar rasanya untuk mendapatkan Gel Mandian Bidara Syifa ini!


Sila bertindak segera dengan tekan butang TEMPAH di bawah, lakukan tempahan anda SEKARANG.



Ikhlas,




Mohamad Ezani Ismail
Founder
Bidara Sidr Dot Com

p/s – Ramai dari kita ada mengalami gejala penyakit tidak kiralah sama ianya amat ringan mahupun amat berat.

p/p/s – Gel Mandian Bidara Syifa yang berasaskan ekstrak daun bidara (Zizyphus mauritiana), iaitu sejenis daun yang digunakan secara khusus untuk merawat penyakit-penyakit bersifat rohani seperti gangguan emosi, makhluk halus, susah tidur, sering pening, panas baran, stress, mimpi yang tidak elok, murung, sering letih dan lesu, sakit-sakit badan dan belakang, tekanan kerja dan belajar, saka, santau, gangguan jin, sihir dan lain-lain.

p/p/p/s – Usah ada rasa ego dengan mengatakan diri anda tidak peduli dan tidak perlukan bantuan. Apa yang perlu anda lakukan sekarang adalah menekan butang tempahan.